Recent Posts

popular Posts

Most Visited Posts

Most Commeted Posts

Recent Comments

Archive

Links

Daily Links

D'ANGELO

𝐃𝐨𝐫𝐨𝐭𝐡𝐲 𝐰𝐢𝐳𝐚𝐫𝐝 𝐨𝐟 𝐨𝐳

𝐃𝐨𝐫𝐨𝐭𝐡𝐲 𝐰𝐢𝐳𝐚𝐫𝐝 𝐨𝐟 𝐨𝐳

 

 

ﻣﺘﺮﺳﮏ: «ﻣﻦ ﻣﻐﺰ ﻧﺪﺍﺭﻡ، ﺗﻮ ﺳﺮﻡ ﭘﺮ ﺍﺯ ﭘﻮﺷﺎﻟﻪ!» 

 

ﺩﻭﺭﻭﺗﯽ: «ﺍﮔﻪ ﻣﻐﺰ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﭘﺲ چطوری ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﯽ؟»

 

ﻣﺘﺮﺳﮏ: «خب..... بعضی ﺍﺯ ﺁﺩم ها ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻐﺰ ﯾﻪ ﻋﺎﻟﻤﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻦ! نمیزنن؟

 

꒦꒷꒷꒷꒦꒦꒷꒷꒷꒦꒦꒷꒷꒷꒦꒦꒷꒷꒷꒦꒦꒷꒷꒷꒦

 

 

جایی که هیچ مشکلی وجود نداره. توتو فکر میکنی همچین جایی وجود داره؟ باید وجود داشته باشه.....

 

 

꒦꒷꒷꒷꒦꒦꒷꒷꒷꒦꒦꒷꒷꒷꒦꒦꒷꒷꒷꒦꒦꒷꒷꒷꒦

 

حالا می دونم که قلب دارم، چون در حال شکستنه!!

 

 

پ.ن : یادم میاد از بچگی علاقه خاصی به داستان جادوگر شهر اُز داشتم :)

 

 

Comment Me
۲
posted on ۸ , ۱۴۰۱ فروردين . Views ۱۶۴
Comments Till Now (۲)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نمایش دیدگاه [ ۲ ] پنهان کردن دیدگاه ...
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27BzWxWo9cN7O9i1eAH_6CDtn5jEw%3D%27/تصویر پروفایل
    Mizuki Chibia

    من خودم عاشق دیالوگاش بودم 

    یادمه وقتی بابام کتاب داستانشو برام خرید روزی دوبار میخوندم ^^ 

     

  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27PMH1j9zrWWhljT04yNXXly2rTIg%3D%27/تصویر پروفایل
    ‌‌ 𝔇𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩𝔬
    :))))
    فکر کنم همه باهاش خاطره دارن 
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27i3duaXrP81C2vC3DNu03LSfKRnY%3D%27/تصویر پروفایل
    Amber Boy

    به شدت زیبا بودددددددددد اصن بدجورررررررر😍👍 تازیگیا دارم وبلاگایی رو دنبال میکنم کهه پستای خفن دارن ایول

  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27PMH1j9zrWWhljT04yNXXly2rTIg%3D%27/تصویر پروفایل
    ‌‌ 𝔇𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩𝔬
    واو ببین کی اومده وبمممممم 
    جدا خیلی ذوق زده شدم D:

Made By Farhan Temp.No5